Burmistrz Wielunia ogłosił nabór kandydatów na członków Komisji Konkursowej, która będzie opiniować oferty w otwartym konkursie na realizację zadań publicznych na rok 2025. Wymagania dotyczące kandydatów oraz zasady zgłaszania zostały szczegółowo określone w ogłoszeniu. Zgłoszenia można składać do 7 maja 2025 roku, a do udziału w komisji mogą przystąpić wyłącznie osoby reprezentujące organizacje pozarządowe. Wszelkie istotne informacje można uzyskać w Urzędzie Miejskim w Wieluniu.
Ogłoszenie o naborze jest dostępne dla organizacji pozarządowych oraz podmiotów, które zgodnie z prawem mogą zgłaszać swoich przedstawicieli. Zgłoszenie kandydata powinno być podpisane przez osobę sugerującą oraz przez osoby upoważnione z organizacji. Zwraca się uwagę, że organizacja, która dokonuje zgłoszenia, nie może ubiegać się o dotację w ramach tego samego obszaru.
Kandydaci muszą spełniać określone kryteria, aby ich zgłoszenie mogło być rozpatrzone. Należy do nich m.in. obywatelstwo polskie oraz brak powiązań z organizacjami biorącymi udział w konkursie. Uczestnicy będą odpowiedzialni za udział w posiedzeniach Komisji, ocenę złożonych ofert oraz zapoznanie się z przygotowaną dokumentacją.
Wnioski należy składać na specjalnym formularzu w Urzędzie Miejskim w Wieluniu do 7 maja 2025 roku, a szczegółowe informacje można uzyskać w biurze podawczym. W przypadku wysyłania zgłoszeń pocztą, decydująca będzie data wpływu przesyłki do urzędowego adresu, a nie data nadania.
Źródło: Urząd Miasta Wieluń
Oceń: Nabór kandydatów do Komisji Konkursowej w Wieluniu na 2025 rok
Zobacz Także